تخبُط

حالة من التَخَبُّط تنتاب الأرجاء ,,
إيــــــه الأفورة دي بس !! ,, إيه الكلام العجيب دة كمان !!
عادي يعني حالة إمتحانات ,, قشرة بصل ,, حلم وفيه بقشر فيه بصل ,, و أخلطه مع حبة قلقاس ,, قشرة بصل وزيت مسخن ,, ومربع كلمة تتمااااايل ,, تتهرب !!!!! تتربع كلمة مسوية
وف بوسة بصل لشخصي الأكرم ,,
,,وحرقتني الشمس !!!!
هو بعيدا عن حالة التخبُط ,, بالنسبة لحالة محمود درويش ؟؟ هو إنت مش راضي تمشي ليـــــــه !! أفهم بس وبعد كدة نتصرف !! 
وليه الشمس شربت كاس ونسيت تطلع ؟؟؟؟؟
يلللا بقااا ,,, 
بحبك والله بس إنتِ إطلعي ,, لا بلاش الجو لما المطرة تنزل السحب تخبيكي ,, إنتِ ليه بتسكتي !! 
الأموات ف خيالي اللا واقعيّ لازم يفضلوا أموات ,, متظهروووووش أرجووووكم , أنا قتلتكم جوايا من زماااان إيه صحا فيكم الروح !!
ليه علامات التعجب كتيــــــر هنا !!!!!!
ليه بيعملوا فينا كدة ؟؟؟ 
طب إفتحلي الباب ,, وأهلا قِلّي :)
لسّة ولسّة ,," واخدين بالكم من الشدة " ,, لسّـــــــــــة فيه أمل
قطتي تولد 2 ويموتوا بسبب إهمالها ماشي ,, بس لسّة فيه أمل ,,
متقتلش جوايا الطفل ,,
ومتقولييييش " عندي من " الغم " ما يكفي لنزع شظايا الأمل بقلبي وقتل أطياف النهار " تاني ,,
وكُلي خرشوف وحرنكش كتير ,, و إشربي كميات من القهوة والنسكافيه ,, كتيـــــــــــــــــــــــر,,, وإعملي إختراع القهوة بالنسكافيه " وحدِك " وإشربيه ,,, كتيــــــــــــر أيضاً ! ,,, إشربي ب " نهم " ,,, وكلي ب " شغف " ,
بين الحيوان " القرد " و الإنسان " الطبيعي " وإتمرجحي  ,,,
أيــــــــوة و فعلا ً وإنت صح ,, مش هتستحمل " لكّي " أنا أصلا ً كمية صُداع متركبة فوق بعض عشان تكوِّن شخصية جديرة بلقب "لكاكة " ف أوقات معينة من الليل الطويل ,, وهلُك براحتي بقا محدش له فيه ,, حتى لو نسيت أنا كنت عايزة أقول إيه ,, هلُوك وأقولك كل حاجة كنت عايزة أقولها ومعرفتش ,, وإنت هتفهم :)
هقول كل حاجة نسيتها وهانسى كل حاجة قولتها
أيوة مش هتفهم :)
ومش إنت المقصود بقا ,, أنا بكلم حد تالت :P
وبسمع اللي عايزة أسمعه
ويمكن فيه طريق وإحنا مش شايفينه ؟؟
أو يمكن فيه طريق جديد غير اللي حنا بندور عليه !!
ما يمكن ممكن يا عم هو حد عارف !
أنا رايحة أذاكر " أ(ذ)اكر " ها ! ;)
أصل الحرف وحيد كدة وف حاله والجو برد ,, لكن لو غير كدة يبقا رايحة " أزاكر "
و إسمع دي وابقي قابلني لو فهمت 

 آااااااااااااه صحييييح ,, اللون الأحمر مستفز ؟!!



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق