إنفصام في الشخصيه

مش روان جت ... معرفش بس فجأه كده وخير اللهم أجعله خير .. حسيت اني مش في الدنيا .. لا مباله رهيبه بكل حاجه مهما كانت كبيره أو صغيره مكنتش حاسه بيها ... حتي الدبانه لما زنت جنب ودني ... محستش بيها ...
احساس كده زي ماتكون قاعد ف مكان دوشه وزحمه جداااااا وفجأه عيله صغيره ترمي كوبايه إزاز ع الارض وتتكسر ... تلاقي فجأه كل الناس بصت ع البنت ولحظه هدوء رهييييبه أخرها 20 ثانيه .. مع نظره من الطفله للكبايه المكسوره وعينيها بتتلألأ زي الجوهره الصغننه .. عايزة تعيط ومنعها الهدوء المفاجئ اللي أول ما خلص -بعد 20 ثانيه أو اقل- ترجع الدوشه وتصرخ البنت وتعيط .. والكل نسي حكايتها .. حتي محدش حاول يساعدها .. حتي انا فضلت اضحك بس مش بضحك ع البنت كنت بضحك ع الناس الغريبه دي ...
المهم بقي إن روان جت ... أصل روان كانت زعلانه مني عشان أنا كنت متضايقه وكان شاغلني حاجات ملهاش اهمية .. بس طفشت في الآخر عشان لقت إني بزاكر وإن عندي إمتحانات والجو رخم وقالت هترجع بعد الامتحانات ...



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق